Cada any tenim unes activitats establertes que canvien segons el curs que fem.

En paraules dels mestres de l’escola i d’en Pep “L’estudi dels espais d’observació s’ha de fer pensant en espais vius, en les relacions contextuals que es deriven del seu estudi formal i funcional, en l’anàlisi conceptual i psicològic de l’entorn, de l’espai i del temps, per així poder crear imatges transmissibles (estructures de simplicitat esquèmica o geometries que es complicaran progressivament) i formalitzar-les per reconduir les emocions i inquietuds, passant així d’un estat d’abstracció sensitiva a una relació d’emocions comunicables. Es aquí on definirem la percepció espaial i formal.”

Els espais d’estudi de què parlem els tenim explicats a cada curs. De totes maneres, algunes vegades n’afegim algun altre. La idea inicial és estudiar aquests llocs:

EDUCACIÓ INFANTIL: Pont de Sant Feliu/Pont de la princesa/ Pont Eiffel/pont de pedra/ Lletres toves de Torres Monsó/Muralla/Escultura de Jaume 1 a la Gran Via.

CICLE INICIAL: Plaça dels Jutjats/Plaça de la constitució.

CICLE MITJÀ: Banys àrabs/Plaça del Marques de Camps.

CICLE SUPERIOR: Casa de la Cultura/Casa Gispert Sauch de Rafael Masó/Bloc Salieti de Rafael Masó.